27 Şubat 2011 Pazar

Ev işleri...

Haftasonları aklımızdaki değişikilikleri yapıyoruz eşimle. Malzemelerini çok önceden almıştım fakat işlerimizin yoğunluğundan bir türlü vakit ayıramıyorduk. Geç olsada pazar günü yapmaya karar verdim. Fazla vaktimide almadı aslında toplamda en fazla bir saat belki.

Malzemelerimiz şunlar. Ahşap, uygun fiyata alınmış çerçeveler, uygun ince uçlu fırça ve su bazlı ahşap boyası. Bunların hepsini yapı malzemesi satan mağazalarda bulabilirsiniz. Yanlız boyayı biraz aradım kokusuz ve beni uğrastırmayan (birseylerle karıştırmayayım, hazır , hemen kullanayım istedim.) boyayı yine Koçtaş'tan aldım. Osmanlı renkleri adı altında çok fazla çeşit var. Ben mürdüm rengini beğendim ve tüm çerçevelerimi tek renk boyadım. Evimizde hiç olmayan bir renkti ve bu sayede holümüz hareketlendi:)

Ara ara resimlere bakmayı seviyorum ve en beğendiğim resimlerimizden bir köşe olsun istedim. Arkadaşken, nişanlıyken ve evliyken :) yaşlandığımızda da yanına birkaç çerçeve de ekleyeceğim:)

Not: Çerçevelerin duvarda düzgün durmasını istiyorsanız mutlaka su terazisi kullanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder