6 Mart 2011 Pazar

FÖN MAKİNESİ

Çok önemli tüyolar vereceğim. Fön çekmeyi ve düz saça bayılıyorum bu nedenle hergün fön makinesi sesi evimizden eksik olmuyor.Özellikle sabahları işe giderken:)
Saçına fön çekenlerin en önemli malzemeleri fön makinesi ve tarağıdır. (Saçına bakması gereken en önemli şey tabiki :)). Benimde kuaförüm den satın aldığım bir fön makinesi vardı. Sesi ve ısısı da fazla idi. Güzel düzlüyordu fakat duştan sonra saçımın ne kadar yıprandığını görüp bu halde dolaşamayacağım dan yine fön çekiyordum. Bu döngü böyle sürekli devam ediyordu taki makinemi banyoda elimden düşürüp içindeki bir takım techizatını kırana kadar. İyi ki kırmışım:) Önce sesi değişti. İki gün daha kullandım sonra tamamen bozuldu. Hemen fön makinesi arayışına girdim ki bir daha kuaförlerden kesinlikle almam. En ucuzunu pahalıya satmaya çalışıp, saça en çok ısıyı vereni seçiyorlar.
İnternetteki yorumları okudum birkaç kuaförü arayıp belirlediğim modelleri sordum. Sitelerine baktım. Garantilerine ve teknik servis hizmet bilgilerine ulaştım ve bir tanesinde uzun araştırmalarım sonucu karar verdim. ETAP 3200 PROFESSIONAL. Yorumlarda her yerde 2000 watt yazıyor ve ucu yok deniliyor. Ama alınınca görüyorsunuz ki 2200 watt ve ucu da içinde:)
Şiddetle bu makineyi tavsiye ediyorum. 2 yıl garantisi var ve ısısı da saçıma zarar vermedi. Kullanınca okuduğum yorumları daha iyi anlıyorum ve çok memnun kaldım. Kolayca fön çekiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder