20 Şubat 2011 Pazar

Avene Diacneal... Cilt problemi olanlar buraya...

Merhabalar,

Hafta sonu sebebiyle biraz rahatladım ve kendime de vakit ayırdımJ El, ayak, cilt, saç bakımı derken hafta sonu da nasıl geçti anlamadım ama, neyse bu yazımda sizlere kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Bu markayla hiçbir alakam yokJ Sadece benim gibi ciddi cilt problemleri yaşayan ve her türlü ilaçlara, bitkisel tedavilere boşuna zaman ve para ayıran arkadaşları aydınlatma adına, gerçekten memnun kaldığım için bahsedeceğim.

Ciddi cilt problemimi aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz. Kendimle barışık olduğumdan rahatça örnek gösteriyorum cildimiJ liseden beri süre gelen (yaklaşık 10 yıldır) sivilcelerimin her yetişkinin dediğine inanarak evlenince geçeceği umuduyla biraz rahattım. 1 yıldır evliyim sivilcelerim azaldı (tabi ergenlik dönemini atlattığım için evlilikle alakası yok yaniJ)fakat izler aynen kalıyor. Ayrıca sivilcelerimle oynamayı çok severdim( bu terimi sivilcesi olanlar çok iyi anlar.) İzler sanırım o zamanlardan.



Bu ürünle ilgili internette bir sürü açıklama var. Bu yüzden uzun uzun içindekilerden bahsetmeyeceğim. Biraz sabırlı olursanız inanın etkisi çok güzel. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve o kadar memnunum ki anlatamam. Değişimi gözle fark edebiliyorsunuz. Doktorumum önerisiyle ben izlerim için almıştım fakat prospektüsünde sivilcelerin üzerine sürünce yatıştırma etkisi de olduğu yazıyor. Yani sivilcesi olanlar için de uygun.

 
Akşamları kullanılıyor hafif yanma ve çok az kızarıklık yapıyor çünkü. Aşırı yanma ve kızarıklık olunca 1 gün ara verip sonra devam ediyorsunuz. Tam etkisi de 2 ay sonra ortaya çıkıyormuş. Yani kesin sonuç için sabırlı olmak gerek. 30 ml tüp içinde ve uzun bir süre gidiyor gibi. İnce bir tabaka sürdüğünüz için. Fiyatı da eczanelerde yaklaşık 50 TL. Kozmetik ürünleri ve maskelerden oldukça uygun bence.

Sevgiler,
Meldemoz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder