24 Şubat 2011 Perşembe

Ev işleri...

Temmuzda(evlendiğimiz vakit) İkea dan çalışma sandalyeleri almıştım fakat hiç memnun değildim. Tekerlekleri çıkıyor sırt yastığı rahat değildi. Belki beğenenler olmuştur fakat kendi adıma memnun değildim. Neyse kaç zamandır evim için çalışma sandalyesi arıyordum. Çok fazla zamanım olmadığı için hafta sonu da böyle şeylere vakit ayırmak istemediğimden bu arayışım çoğunlukla internet üzerinden oluyordu.  Bu sayede birçok şey öğrendim, çalışma sandalyelerine nasıl oturulması gerektiği veya sandalye alınırken nelere dikkat edilmesi gerektiği ile alakalı. Uzun bir araştırmadan sonra bazı firmaların birkaç sandalyesini beğendim. Hem görüntü olarak hem de kullanımı rahat olması açısından. Benim için ilk öncelik kullanımındaki rahatlıktı. Çünkü ofiste çalışmam nedeniyle gün içerisinde de sürekli oturuyorum ve eve döndüğümde belim çok yorgun ve hafif ağrılı oluyor.
Bu nedenle dün akşam sandalyelere bakmaya gittik eşimle. İnternetten bulduğum sandalyelerin hepsine baktık ama internette baktıklarımın bazıları netteki gibi çıkmadı. Gözüme çok büyük geldiler. Halbuki nette ufacık görünüyordı.
Çalışma odamızda küçük olduğundan rahat ve ufak modellere baktık. Nette araştırdıklarımın çoğunu beğenmedim. Koçtaş'tan istediğimize çok yakın(tam istediğim gibi sanırım yok)  bir tane eşime bir tane de bana aldık. Tabi eşimin boyu 1.80 benim de anca 1,60J olunca sandalye boyutları da farklı oldu.

Kullanımını görmek için sabırsızlanınca eşime de yalvar yakar dün akşam ikisini de monte edebildik. İşimiz 23:30 da anca bitti. Deneme amaçlı biraz kullandım gerçekten ilk kullanım için rahat buldum. Uzun süre kullanınca yine paylaşırım tecrübemi.

Fiyatları da gayet uygun , güzel ve rahat bir şeyler istiyorsanız bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder