31 Aralık 2011 Cumartesi

Yeni yılımız hepimize sağlık, huzur, başarı ve bol kazanç getirsin...


Merhabalar,

Bir yılın daha sonuna geldik. 2011 güzel bir şekilde geçti. En azından dünyada savaşlar olsa da Türkiye olarak savaş yaşamadık veya salgın hastalığa kapılıp milyonlarca insanımız ölmedi. Herşeyi bazen iyi yönden düşünmek gerektiğine inanıyorum.
Tabi ki çok zor günler atlattık. Şehitlerimizin aileleri sürekli kan ağladı . Van depremi hepimizi derinden sarstı bunun yanında Rize’deki sel felaketleri bu yıl hat safhadaydı. Ama hepsi geçti ve yaraları sarma zamanı.

İyi düşünelim ki iyi olsun. 2012 yılı inşallah tüm insanlar için çok güzel bir yıl olur. Herkesin istediği, dilediği şeyler bu yıl gerçekleşir.  Bende sizler için sağlık ve huzur diliyorum. Umarım tüm yıl boyunca sağlıklı ve huzurlu olursunuz.

Peki geçen yıl  neler mi yapmışım :)
·         Öncelikle ev değişikliği oldu. Eşimim işine yakın bir eve taşındık. Üsküdar’dan Pendik’e


·         Ben evime yakın bir iş buldum ve Demir Çelik sektöründen Enerji Sektörüne geçiş yaptım.

·         İş seyahatlerim oldukça fazlaydı.



·         İş Güvenliği uzmanlığı eğitimine gittim ve C sınıfı iş güvenliği uzmanı oldum.

·         Saçlarım yıl içinde çok değişti.

·         Yoğunluktan fırsat bulup, Mersine 10 günlüğüne tatile gittim.
·         Haftada iki gün İngilizce derslerim oldu.
·         Bu yıl sadece iki kez doktora gittim ve çok şükür çok önemli sonuçlar çıkmadı. Gayet sağlıklıyım yani :)
                             Yeni yılda herşey gönlünüzce olsunnnnnnnnnn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder