28 Aralık 2011 Çarşamba

Hafta sonu çalışması

Merhabalar,

Herzaman diyorum, haftasonu diyince kendimi kaybediyorum, mutlaka birşeyler yapmam gerektiğine inanıp, haftaiçi tüm yorgunluğuma birde haftasonu yorgunluğumu ilave ediyorum. Canım çıkıyor pazartesileri :)

Maalesef cumartesileri ev temizliği ile geçince o günümü fazla değerlendiremiyorum acaba ev temziliğini hafta içi mi yapsam :D?

Pazar günü, mutfakta küçük bir dolap ihtiyacım vardı onun ölçülerini alıp, tanıdığımız bir marangoza yaptırmaya gittik. Renginde ve fiyatında anlaşınca, çalışmalara başlandı. Portmanto ölçülerimi de almıştım ama marangozumuz çizimimi ve ölçüleri beğenmedi ve yapamayacağını söyledi.

Hey gidi günler hey, eskiden öylemiydi ya sen yap derdin adam yapardı şimdi :) Neyse,  ya ölçülerimi değiştircem yada marangozumu.

Dönerken Gebze'de kumaşçı gördüm. Nar çiçeği kumaş beğendim ve hemen aldım ne yapsam ne yapsam bol bir gömlek vari bir şey yapayım dedim. O nasıl oluyor diyosunuz aşağıda göreceksiniz. Sizlere da nasıl yaptığımı bir güzel anlattım..

1-  Hazır kalıp kullanıyorum daha kolay oluyor :)  Şekil-A da gördüğünüz gibi

ŞEKİL-A

2-  Kesme Biçme işlemleri :)  Şekil-B de gördüğünüz gibi


ŞEKİL-B

3-  Dikim işlemleri :)  Şekil-C de gördüğünüz gibi

ŞEKİL-C

4-  Giyim işlemleri :)  Şekil-D de gördüğünüz gibi

ŞEKİL-D

Hızımızı alamadık tekrar giyiyoruz.
:)





Öpüyorum sizi.
Kaçtım ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder