8 Haziran 2011 Çarşamba

Sıvı Yağ Dökme :P

Hem çalışmak ki benim iş hayatım biraz stresli ve yorucu malesef hem de ev işleri gerçekten çok zormuş. Bu durumda olup bir de bebişi olanlar, çocukları olanlar var, Allah yardım etsin gerçekten.

Neyse bu nedenle evde nasıl daha rahat ve kısa sürede ev işlerimi yaparım arayışı her zaman kafamda olduğu için Koçtaş mağazasına fırsat buldukça uğruyorum :) Geçen  gün bir şey gördüm belki çok önceden alanlar ve kullananlar vardır ama bayıldım ve hemen aldım.

Yağ pompası:) Yağdanlıklarıma yağ boşaltırken mutlaka az da olsa kenarlarına dokulur sonra onları silmeye uğraşırız. Tabi tasarrufluyuz aldık mı büyük tenekelerden alıyoruz sonra kullanmak için yağdanlığa boşaltmaya çalışıyoruz. Önce huni kullanıyoruz biri huniyi tutsunda kenara dökülmesin diye...... artık bitti bu işkence:) bir kere takıyoruz sonra kullanıyoruz.

 Tabi ilk denemem de dökmemek için gayet dikkatli ve lavoboda yaptım ama artık tenekeyi kaldırmadan da olduğu yerden yapabilirsiniz. Garanti verebilirim.:) Marka hiç önemli değil. Birde tenekenin büyüklüğüne göre boyu ayarlanabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder